Вы можете дать больше информации, так как это редактируемая страница сайта
На этой странице возможно добавить:
- Текст
- Фото / Видео / Документы
- Таблицы
- Списки
- Ссылки
- Разные цвета
На этой странице возможно добавить:
1 | Мектеп- 1978-жылы курулган. Дубалы-жыгачтан (ОШ-60) тибинде Капиталдык оңдоодон качан ѳткѳн-2012-2013-окуу жылы (Ысык-Көл өнүктүрүү фонду тарабынан) Мектептин жалпы аянты-1019,01м2 Менчиктин түрү- Муниципалдык Билим берүү уюмунун статусу- №13 Б. Королиев атындагы жалпы орто билим берүү мектеби ИНН- 01905200410288 Проект боюнча канча окуучуга ылайыкталган-120 окуучуга ылайыкталган. №13 Б. Королиев атындагы жалпы орто билим берүү мектеби -19.05.2004-жылы юридикадык жакты мамлекеттик кайра каттоо жѳнүндѳ 31- май 2013-жылы №0005545 каттоо номери менен Ысык-Кѳл облусттук юстиция башкармасы тарабынан катталган. Юридикадык жактан мамлекеттик кайра каттоо жѳнүндѳгү күбѳлүктүн номери—96244-3302-М-е
Билим берүү уюмунун миссиясы:Мектеп жалпы орто билим берүүчү мекеме болуу менен бирге, башталгыч, негизги жана жалпы билим берүүгө багытталат. Ата-энелер, коомчулук менен тыгыз байланышта иштөө менен азыркы коомдо натыйжалуу иштөөгө жөндөмдүү, жашоодо өз ордун таба билген, ар тараптан өнүккөн инсанды тарбиялоо.
Стратегиялык максаты:Мектептеги билим берүүнүн сапатын жогорулатуу, окуучуларда өзүн-өзү өнүктүрүү жана өз билим көтөрүүсүн калыптандыруу. Мектептин директору – Жакыпбердиева Бакыт Керимбековна (0702) 11-05-84 koroliev1234567@mail.ru, koroliev.edupage.org
Мектеп аккредитациядан ѳткөн-2017-жыл, сертификат № СС190005992.Берилген жылы 2019-жыл. Сертификаттын мөөнөтү: 15.10 2023-жыл | куболук |
1.1 |
| куболук ОКУТУУНУ ЖАНА ТАРБИЯЛООНУ ЖАКШЫРТУУНУН ПЛАНЫ |
1.1 |
| устав |
1.2 |
| китепкана |
1.3 |
| китепкана
|
1.4 |
| Олимпиадага даярдоо планы Олимпиадага даярдоо боюнча мугалимдердин тизмеси |
Күчтүү жактар:Окуу планынын жана программалардын билим берүү стандартынын, базистик окуу планынын талаптарына жана кызыкдар тараптардын керектѳѳлѳрүнѳ ылайык келет. |
Алсыз жактар: Кошумча сабактар үчүн кошумча кабинеттин жоктугу. |
2.1 |
| Жалпы орто билим берүүчү мектептер үчүн 2022-2023-окуу жылына базистик окуу планыылайык Предметтик компетенттүүлүк жана мамлекеттик стандартка ылайык календардык тематикалык план |
2.2 |
| Мугалимдердин технологиялык каражаттар менен иштей билүүсү |
2.3 |
| 2022-2023-окуу жылына карата уюштуруу Эркебай кызы Гулкаырдын иш планы |
2.4 |
| Ачык сабактардын өтүү графиги жана иштелмелери |
2.4 |
| Сабактарга баалоонун түрлөрүн колдонуу жана баалардын дептерлерге ,күндөлөккө коюлушу |
2.5 |
| Сабактарга баалоонун түрлөрүн колдонуу жана баалардын дептерлерге ,күндөлүккө коюлушу |
2.6 |
| техникалык коопсуздук эрежелери
|
2.7 |
| Админстрация тарабынан алынган тесттердин мониторинги |
2.8 |
| Ата-энелер жана мугалимдердин тыгыз байланышы |
Күчтүү жагы |
1. Мониторингдин жыйынтыктары окуу пландын жогорку деӊгээлде аткарылышын, ишмердүүлүгүн анализдөөдө жана окуу процессинин катышуучуларына маалымат берүүдө колдонот. 2. Окуучуларды шыктандыруу иштери жакшы уюштурулган ( предметтик олимпиада, конкурстардын кѳрсѳткүчтѳрү 3. Системалуу үзгүлтүксүз мониторинг жүргүзүү 4. Окуучулардын спортко кызыгуусу 5. Дем берүү системасы ( моралдык, материалдык, окуучулар жана мугалимдер үчүн олимпиадалардын,конкурстардын жыйынтыктарына карата 6. Окуутунун жаны технологиясы катары программалык тестирлѳѳ модул системасы интерактивдүү окууту, сынчыл ойломду ѳстүрүү программасынын стратегиясы ж. б практикаланууда . 7. Окуучулардын ѳз алдынча иштѳѳ жѳндѳмдүлүктѳрү жогоруу 8. Компетенттүү окуту боюнча администрация тарабынан ѳтүлгѳн семинарлар. 9. Мектеп жогорку окуу жзайларына ѳтүү үчүн керектүү билим менен камсыз кылат 10. Мектептин ѳнүгүшүнѳ карата педагогикалык жааматтын активдүүлүгүнүн жогорулашы |
11. ЖРТнын жыйынтыгы 12. Райондук, областык кароо-сынактарга катышуу 13. Ата-энелер менен тыгыз иш алып баруу 14. Жаӊы усулдук ыкмаларды колдонуу |
Күчсүз жагы |
Айрым ата-энелердин мектепке аз тартылышы |
3.1 |
| устав |
3.2 |
| техникалык коопсуздук эрежелери Мигранттардын балдарынын тизмеси Коопсуздук эрежелери менен окуучулардын таанышуусу
|
3.3 |
| Мугалимдин билимин жогорулатуу жөнүндөгү сертификат |
Күчтүү жагы: окуучулардын билимин көтөрүү максатында убагында квалификациядан өтөт, сертификаттарын алышат мектептик, райондук, областтык семинарларга катышып турушат. Күчсүз жагы: Окуу методикалык китептердин жетишсиздиги материалдык базанын камсыз болушунун төмөндүгү. |
4.1 |
| мектептин класс кабинеттери |
4.2 |
| Техникалык коосуздук эрежелери |
4.3 |
| мектептин ашканасы жана спорт залы |
Күчтүү жактары: Мектепте материалдык-техникалык базанын болушу. Мектеп интернетке кошулган. Мектепте санитардык-гигиеналык абал талапка ылайын түзүлгɵн. Күчсүз жактары: Компьютерлердин жетишсиздиги, техникалык каражаттардын бат бузулушу. |
4 Корутунду
1Жүргүзүлгөн өзүнө өзү баалоонун негизинде комиссия ыйгарым укуктуу органда институтционалдык аккредитация өтүү үчүн документтерди жиберүүнү сунуштайт.
2Комиссиянын төрайымы:___________________
Комиссиянын мүчөлөрү____________ ______________ __________________ ______________________
Мектеп- 1978-жылы курулган.
Дубалы-жыгачтан (ОШ-60) тибинде
Капиталдык оңдоодон качан ѳткѳн-2012-2013-окуу жылы (Ысык-Көл өнүктүрүү фонду тарабынан)
Мектептин жалпы аянты-1019,01м2
Менчиктин түрү- Муниципалдык
Билим берүү уюмунун статусу- №13 Б. Королиев атындагы жалпы орто билим берүү мектеби
ИНН- 01905200410288
Проект боюнча канча окуучуга ылайыкталган-120 окуучуга ылайыкталган.
№13 Б. Королиев атындагы жалпы орто билим берүү мектеби -19.05.2004-жылы юридикадык жакты мамлекеттик кайра каттоо жѳнүндѳ
31-май 2013-жылы №0005545 каттоо номери менен Ысык-Кѳл облусттук
юстиция башкармасы тарабынан катталган.
Юридикадык жактан мамлекеттик кайра каттоо жѳнүндѳгү күбѳлүктүн номери—96244-3302-М-е
Билим берүү уюмунун миссиясы:Мектеп жалпы орто билим берүүчү мекеме болуу менен бирге, башталгыч, негизги жана жалпы билим
берүүгө багытталат. Ата-энелер, коомчулук менен тыгыз байланышта иштөө менен азыркы коомдо
натыйжалуу иштөөгө жөндөмдүү, жашоодо өз ордун таба билген, ар тараптан өнүккөн инсанды тарбиялоо.
Стратегиялык максаты:Мектептеги билим берүүнүн сапатын жогорулатуу, окуучуларда өзүн-өзү өнүктүрүү жана өз билим көтөрүүсүн
калыптандыруу.
Мектептин директору – Жакыпбердиева Бакыт Керимбековна (0701) 79-28-20 koroliev1234567@mail.ru, koroliev.edupage.org
Мектеп аккредитациядан ѳткөн-2017-жыл, сертификат № СС190005992 Берилген жылы -2019-жыл. Сертификаттын мөөнөтү:15.10.2023-жыл
1.1 Жалпы орто билим берүү уюмунун аты: | №13 Б. Королиев атындагы жалпы орто билим берүү мектеби
|
1.2 Адрес | Кыргыз Республикасы, Ысык-Көл облусу, Түп району, Чоӊ-Таш айыл өкмөтү, Чоӊ-Таш айылы, Т. Бараков көчөсү №17 |
1.3 Электрондук почта | [email protected], koroliev.edupage.org |
1.1 |
| Окутууну жакшыртуунун планы
окуучуларды кабыл алуу жана чыгаруу боюнча буйрук китеби Чейректик жана жылдык отчеттор Мугалимдердин штаттык жүгүртмөсү |
1.2 |
| Класс комплект |
1.3 |
| Админстрация тарабынан алынган тесттердин мониторинги Окуучулардын олимпиадага катышуусу |
1.4 |
| Эмгек келишими
|
1.5 |
| Окутууну жакшыртуунун планы |
1.6 |
| устав |
1.7 |
| Мектептин электрондук күндөлүк жана ИСУО порталы менен иш алып баруусу |
Күчтүү жагы:
|
1.Мугалимдердин 90% ы иш тажрыйбасы 5 жылдан 40 жылга чейинкилер 2.17мугалим жаӊы системаны жана жаӊы технологияларды окуп келүү менен интерактивдүү методдорду колдонуп сабак өтүшөт . |
3.Администрация жана мугалимдер жамааты ар кандай долбоорлоду жазууга жөндөмдүү. 4.ОсОО ТУНУК курулушунун негизинде спорт зал жана АРИС долбоору менен жамааттык бала бакча ачылган. Айыл өкмөт тарабынан жаӊы жаш алма бакчасы уюштурулду. |
5.Мугалимдердин 70%пайызы интерактивдик техниканы колдонууну билишет. 6.Мугалимдин иш-тажрыйбасы мектептин ичинде усулдук бирикмеде жайылтылат. 7Ата –энелер жамаатынан камкорчулар коомунун болушу. Ата- энелердин 50-60% пайызы мектептин пландарыны ишке ашырылышына жардам берет. 8.Мектепти жакшыртууда ар кандай долбоорлор менен иштөөсү. 9.«Edupage» программасы ишке ашырылган; 10.2019-жылы 9- класстын 3 окуучусу «Кызыл күбөлүккө» ээ болушкан,ал эми 2020-2021-окуу жылында 11-класстын 2 окуучусу «Кызыл аттестатка»ээ болушту. 11.Билим сапатын жакшыртууда интернет булактарын пайдаланып, «Lib.kg», Балажан, «ibilim», «Bilim bulagu» сайттарын колдонуу менен сабактар өтүлөт; |
Күчсүз жагы: |
1.Китептердин, окуу методикалык комплекстердин жетишсиздиги.
2.Физика, химия предметтери боюнча лабораториялык иштерди жүргүзүү үчүн курал-жарактардын, атайын жабдылган кабинеттин жетишсиздиги.
3.Китептердин программа менен дал келбөөчүлүгү. |
2.1 |
| Пед кадр |
2.2 |
| Мугалимдин билимин жогорулатуу жөнүндөгү сертификат |
2.3 |
| эвакуация планы |
2.4 |
| коомдук иштерге активдуу катышуусу Окуучулардын олимпиадага катышуусу |
Күчтүү жагы:
1.Окуучулардын билимин көтөрүү максатында убагында квалификациядан өтөт, сертификаттарын алышат, мектептик, райондук, областтык семинарларга катышып турушат. Мугалимдердин өз билимин өркүндөтүүнүн үстүндө тынымсыз иштөөсү.
2.Семинарлаларга катышуу менен ар кандай методдор менен сабак берүү.
4.ИДН кызматкерлери менен тыгыз иш алып баруу.
5 Маалымат үзгүлтүксүз болушу, коопсуз маалыматтардын жеткиликтүүлүгү.
6.Соц педагогдун ата энелер, балдар менен тыгыз иш алып баруусу.
7.Эксперттик комиссиялардын так иштөөсү.
Күчсүз жагы:
1.Айрым учурда акча каражатынын жетишсиздиги
2.Ата энелердин жоопкерчилигинин аздыгы
3.1 |
| устав китеп менен камсыз болушу тууралуу маалымат
|
3.2 |
| Щит |
3.3 |
| мектептин ашканасы жана спорт залы |
Күчтүү жактары: Мектепте материалдык-техникалык базанын болушу. Мектеп интернетке кошулган. Мектепте санитардык-гигиеналык абал талапка ылайын түзүлгɵн. Ар кандай долбоорлорго катышуу менен материалдык техникалык базасын чындоо. Материалдык техникалык база 90%га жакшыртылышы. Донорлор, долбоорлор менен иштөө 95%а аткарылышы. Пандус бар. Алма бакка мөмө берүүчү жаш алма, алмуруттардын көчөттөрүнүн отургузулушу. Видео көзөмөл орнотулган. Күчсүз жактары: Техникалык каражаттардын бат бузулушу. Лабораториялык шаймандардын жоктугу. Химиялык приборлордун жетишсиздиги Интерактивдүү доска жок. |
4.1 |
| Класс комплект |
4.2 |
| Мугалимдердин штаттык жүгүртмөсү Техникалык кызматкерлердин штаттык жүгүртмөсү
|
4.3 |
|
Күчтүү жактары: 1. Финансы маселелери жылдан жылга толукталып мугалимдердин айлык акыларынын көтөрүлүшү персоналдар үчүн стимул. 2.Мамлекеттен , кошумча ресурстарды тартуу менен материалдык –техникалык базанын жаныланышы билим сапатынын жогорулашына таасир берет. 3.Маалымат ресурсу , интернеттин кенири колдонулушу. 4.Финансы ресурстарын талдоо, жакшыртуу боюнча иштердин алып барылышы.. 5.Балдардын коопсуздугу, билими, окуусу үчүн шарттардын түзүлүшүнө финансы каражаттарын тартуу.Алардын ата энелер менен бирдикте аткарылышы, ачык айкын так болушу. Билим берүүгө кызыкдар тараптан нааразычылыктардын жок болушу. 6.Профсоюздун алгылыктуу иштеши. Жылдан жылга окуу шарттарынын жакшыруусу. Ата энелердин балдарды окутууда кызыкдар болушу. Күчсүз жактары: Айыл тургундарынын көпчүлүк бөлүгү жарды жашап, аярлуу калктын көптүгү, айыл жеринде жумушсуздук күч алган. Дыйканчылык менен гана алектенишет, ал продукция да өзүн өзү актабай тургандыгы. Миграциянын күчөшү. |
1.Корутунду
2.Жүргүзүлгөн өзүнө өзү баалоонун негизинде комиссия ыйгарым укуктуу органда институтционалдык аккредитация өтүү үчүн документтерди жиберүүнү сунуштайт.
3.Комиссиянын төрайымы:___________________
4.Комиссиянын мүчөлөрү_____________________
______________________
______________________
______________________